Sivut

maanantai 18. heinäkuuta 2016

Kisat lähenee, kunto kovenee

Näin sen ainaki teoriassa pitäs mennä. Painon pudottaminen kuitenkin vaatii veronsa ja vielä, kun töissä on samalla niin treeniin ei ihan samanlaista kosketusta saa. Paino toki on pudonnut vaivattomasti, mutta väsymys tulee väistämättä. Onneks tänään tuli mun tilaamat uudet lisäravinteet ja rannetuet. Jos taas vähän paremmin jaksas.

Dieettaaminen tällä voimanostopuolella on vähän oma taiteenlajinsa. Pitäis päästä sarjaan, mutta kuitenki pitää voimatasot ennallaan tai nostaa niitä. Se tarkoittaa itselleni, että hiilihydraattia on saatava, koska ilman ei jaksa yksinkertaisesti treenata. Hiilarit oon tällä hetkellä sijoittanu aikalailla treenin ympärille ja otan ne pääasiassa pastasta ja hedelmistä.

Viimeiset pari kuukautta oon tosiaan jatkuvasti dieetannu, mutta aika maltillisesti, jotta hiilihydraattia on riittäny. Nyt pikkuhiljaa kiristän tahtia ja pyrin tankkaamaan viikonloppuisin glykogeenivarastot täyteen. Edellinen viikonloppu meniki ihan herkutellessa ja piti syödä pussillinen mun lemppareita, lakuja.


Mut sit tähän päivään. Sain viimeinki odottamani lisäravinteet ja uudet Titanin rannetuet. Entiset oli toki iha hyvät vielä. Ne ei ees auennu kesken sarjan, ku joka ikinen kerta. Nyt ei aukee. Lisäks tuli kreatiinia ja pre-workout, jotta sais vähän nipistystä lisää tähän touhuun. Sit vielä tommone smartshake, joka ei osaa ees puhua. Omistajakaan ei toki ole älykkäimmästä päästä, kun ei osaa edes käyttää sitä. Mut ehkä mä opin.


Ruoat tänään oli aika mainiot. Töissä pari banaania ja kana-nuudeliateria. Sit kotona elämäni parhaat tonnikalasämpylät ja omenaa. Rauta oli aika kevyttä niillä sämpylöillä, vaikka ylikunto sieltä jo hiipii. Pitäs kevyt viikkoo pitää, mut ehkä mä en vaan treenaa niin usein tällä viikolla. Ens viikolla sitte taas kunnon tykitystä. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti