Sivut

tiistai 25. huhtikuuta 2017

Joko on kesä?

Jes! Viimeinkin alkaa näyttää siltä, että kesä on tuloillaan. Pyöräkaudenkin pystyi jo sunnuntaina avaamaan. Tuloskisat tältä keväältä sen sijaan on taputeltu ja nyt voi alkaa keskittymään syksyn SM-kisoihin. Viikonloppuna oli siis kotikisat voimapunnerruksessa maksimissa sekä toistoissa.

Kisat suju kuntoon ja valmistautumisiin nähden hyvin. Maksimitulos 122.5kg jäi kyllä selkeästi alakanttiin, mutta toistoissa korotin Suomen ennätystä 7 toistolla eli 31 oli mun tulos. Tosiaan mulla oli painon kanssa pieniä vaikeuksia perjantaina, kun olin ollut pari viikkoa kipeänä ennen kisoja. Treenejäkään jalat ilmassa ei tullut kuin yhdet ennen kisoja. Onneks aina ei tarvii olla parhaassa iskussa.


Viikonlopun toinen kohokohta oli prätkän saaminen ajokuntoon. Pientä hienosäätöä siinä vielä on muovien kanssa, mutta suurin homma on jo takana. On aika vapauttavaa pitkästä aikaa päästä tien päälle, kun alla on oikea määrä pyöriä ja riittävästi voimaa. Ilmaki on paljon raikkaampaa, kun vertaa autoon. Pakko kyllä myöntää, että lämmitys ei näissä kakspyöräsissä oikein toimi.



Mitäs tästä eteenpäin? Mulla on kaikenlaista hommaa suunniteltuna, mutta kaikkea en ihan vielä paljasta. Sen kuitenkin voin luvata, että kannattaa seurata lähiviikkoina tiiviisti. Treenit mulla jatkuu tiiviimmin ja laadukkaampina. Tuplatreenejä kenties, kun paranee vielä ihan täysin. Peruskuntoa kuitenkin vielä sinne syksyyn asti. Sitten vielä tän kevää haave ois väsätä pieni voimamiesrata. Sais mukavaa vaihtelua voimanostoon.

Siinä varmaan kaikki tältä kertaa. Jatketaan harjoituksia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti